Den 18... 23.3... Reklamace

23. března 2009 v 17:47 | Pavla

Dnes jsem reklamovala pekárnu Hrůza a děs! Nárok na vrácení peněz nemám protože, uplynula 14 denní lhůta. Po 30 minutovém vysvětlování, že pekárna nemýchá těsto, reklamaci uznali. Vrchol všeho byla otázka, zda si pekárnu odvezu do servisu sama. Prodejce reklamace posílá poštou. Při dotazu, kde je servis byla odpověď o dvě ulice dál. Šly na mě mrákoty a tlak vyskočil na 200. Doručení reklamace do servisu trvá týden. Zatla jsem zuby, vzala pekárnu a zavezla do servisu. Za týden mám zavolat v přídadě velké vady dostanu pekárnu novou, technik naznačil asi motor a ty neopravují. Pak, že Kocourkov není!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Wlcice Wlcice | E-mail | Web | 23. března 2009 v 20:35 | Reagovat

Takže klasika- prodejce potřeboval prodat, a to se mu povedlo. Teď se starej TY, tobě to nefunguje- ne jemu. Tak snad vám dají novou ;-)

2 Marcela Marcela | E-mail | Web | 24. března 2009 v 17:17 | Reagovat

Musíš být neústupná.Držím ti palce.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama